piątek, 14 września 2012

Ciastka francuskie z chałwą



Jak już pisałam wcześniej, z powodu braku czasu, gotując idę po linii najmniejszego oporu: chodzi o to, żeby było łatwo i szybko. Te ciacha są doskonałym przykładem ;).

Składniki:

ciasto francuskie
chałwa (kakaowa, wegańska, z Lidla)

Ciasto kroimy w prostokąty, na każdy z nich nakładamy ok. 1 łyżki chałwy. Formujemy trójkąty i pieczemy ok. 10 min. w 200 st.
Pyszne! A możecie się przekonać sami, bo od dziś ciastka dostępne są w Tajnych Kompletach :).

8 komentarzy:

  1. Haha, proste i na pewno pyszne :D Ostatnio zaczęłam się przekonywać do chałwy, bo polubiłam tahini. Nadziewane gorzką czekoladą pewnie też by były niczego sobie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację do The Versatile Blogrer Award! Jest mi niezmierni miło! Bardzo sobie cenię Twojego bloga a to wyróżnienie sprawiło, że cieszę się podwójnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ciasto francuskie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłam, pyszne i banalne :) Brakuje mi tylko czegoś kwaskowatego do przełamania smaku, bo są okrutnie mdłe (w pozytywnym znaczeniu tego słowa :P). Do czarnej, mocnej kawy - w sam raz.

    I jak je przynieść na imprezę, to nikt nie powie, że weganie żywią się trawą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, chałwa raczej nie ma mega wyrazistego smaku, ale za to mega pyszny :P. Fajnie, że smakowały :)!

      Usuń