czwartek, 25 lipca 2013

Tajska zupa pomidorowa

Przepis zaczerpnęłam z programu "Zostań wege na 30 dni" (dzień szósty). Zupa jest bardzo szybka i łatwa w przygotowaniu, sycąca, a nade wszystko wyborna w  smaku - koniecznie z dużą ilością świeżej zieleniny!


Składniki:

puszka krojonych pomidorów
puszka mleka kokosowego
puszka kukurydzy
pęczek natki pietruszki
sól
pieprz

Pomidory doprowadzamy w garnku do wrzenia, dodajemy mleko kokosowe, a po chwili wsypujemy kukurydzę. Doprawiamy do smaku solą i pieprzem. Na talerzu obficie posypujemy posiekaną natką pietruszki. Smacznego!

8 komentarzy:

  1. nie jadłem podobnej zupy, ale chętnie bym spróbował;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam serdecznie i gratuluję smacznego bloga!

    Chciałabym zaprosić Ciebie na stronę znajdzprzepisy.pl oraz do dodania swojego bloga na listę TOP BLOGI, gdzie dołączyło już ponad 1400 blogerów z Polski! Nasze strony są już dostępne w 37 krajach i jesteśmy drugą co do wielkości wyszukiwarką przepisów kulinarnych na świecie!

    Byłoby mi bardzo miło, jakby i Twoje przepisy znalazły się u nas :)
    Aby znaleźć się na liście Top Blogi wystarczy tylko zarejestrować swój blog tutaj: http://www.znajdzprzepisy.pl/dodaj-blog

    Życzę miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak duża powinna być puszka mleka kokosowego?

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie zastanawia czy jedna puszka pomidorów to nie za mało na taki przepis? tym bardziej, że w przepisie jest aż puszka kukurydzy.

    Agniese

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem w zupełności wystarcza. Pozdrawiam :).

      Usuń
  5. Super przepis! Ja nie dawałam całej puszki kukurydzy, ale i tak smakowało super! Szkoda, że to taka jednorazówka - następnym razem muszę zrobić więcej.

    OdpowiedzUsuń