czwartek, 25 lipca 2013

Tajska zupa pomidorowa

Przepis zaczerpnęłam z programu "Zostań wege na 30 dni" (dzień szósty). Zupa jest bardzo szybka i łatwa w przygotowaniu, sycąca, a nade wszystko wyborna w  smaku - koniecznie z dużą ilością świeżej zieleniny!


Składniki:

puszka krojonych pomidorów
puszka mleka kokosowego
puszka kukurydzy
pęczek natki pietruszki
sól
pieprz

Pomidory doprowadzamy w garnku do wrzenia, dodajemy mleko kokosowe, a po chwili wsypujemy kukurydzę. Doprawiamy do smaku solą i pieprzem. Na talerzu obficie posypujemy posiekaną natką pietruszki. Smacznego!

7 komentarzy:

  1. nie jadłem podobnej zupy, ale chętnie bym spróbował;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak duża powinna być puszka mleka kokosowego?

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie zastanawia czy jedna puszka pomidorów to nie za mało na taki przepis? tym bardziej, że w przepisie jest aż puszka kukurydzy.

    Agniese

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem w zupełności wystarcza. Pozdrawiam :).

      Usuń
  4. Super przepis! Ja nie dawałam całej puszki kukurydzy, ale i tak smakowało super! Szkoda, że to taka jednorazówka - następnym razem muszę zrobić więcej.

    OdpowiedzUsuń